A A A
Home»Over Senas»Klachtenreglement

Klachtenreglement

De medewerkers van Senas-zorg zetten zich in voor de beste zorg- en dienstverlening voor u als onze cliënt. Wij vinden het belangrijk dat u zich prettig voelt bij ons en tevreden bent over onze zorg en diensten. Toch kan het gebeuren dat u daar niet tevreden over bent.

Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen. Voldoen wij niet aan uw verwachtingen of is de verleende zorg, of een deel ervan, niet naar wens verlopen, dan horen wij dit graag van u. Wij kunnen uw klacht dan oplossen op een voor u zo prettig mogelijke manier!

Bij klachten adviseren wij u dit eerst met de medewerker te bespreken. Meestal lost het probleem zich al op door zo'n gesprek te voeren. Indien dat niet het geval is, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Senas-zorg door het invullen van dit klachtenformulier of te bellen op telefoonnummer: 06-38186345

Het klachtenreglement van Senas- zorg kunt u hier bekijken.

Wij willen als organisatie van iedere klacht kunnen leren om soortgelijke klachten te voorkomen. Wij registreren de resultaten van de klachtafhandeling en de wijze waarop wij gekomen zijn tot de oplossing van uw klacht. Deze resultaten (uw naam wordt niet genoemd) worden besproken in de overleggen met onze medewerkers.



Senas is voornamelijk actief in Zuid-Oost Drenthe en Noord-Oost Overijssel. Woont u buiten dit gebied? Neem dan tijdens kantooruren contact met ons op voor de mogelijkheden.

info@senas-zorg.nl
0591-785831 of
06-17443031
E: info@senas-zorg.nl
T: 0591-785831
M: 06-17443031